Om meg

Bildet mitt
"Norge er ett fritt land, befolket av ufrie mennesker."

Velkommen....

Velkommen....

til mitt eget Eventyr.

fredag 4. november 2011

Tiden er inne.

Kjærligheten er kjernen. Hva du enn går igjennom er kjærligheten hva du sitter igjen med.
Igjennom venner, familie, naturen og ikke minst deg selv.
Naturen gir deg energi og viser deg disse gledene andre kanskje ikke ser.
Men har jeg funnet kjærligheten i meg selv og kan være i harmoni med alt rundt meg, da er jeg fri.

Jeg våknet plutselig nå. Og tiden er inne for forandringer.
Fortrengelse og frykt, skaper sorg og en ulykkelig livskvalitet.
Tankene og idene har hele tiden vært hos meg, så nå er jeg klar!

Jeg starter på nytt og skreller av meg all min frykt og usikkerhet, kler på meg nye gleder, og friske drømmer.
Mitt liv består av kjærlighet og trygghet, og der ifra bygger jeg mitt eget hus.
Jeg dyrker frø av forskjellige urter som jeg sår i livets hage, så smaker det til slutt litt mer.
Min kropp gjør meg glad, sjelen lever blandt vakre mennesker.

Jeg har ett hjem i meg selv, der drømmen skal bli virkelighet.
Vi kan bygge opp noe sammen du og jeg... kjærlighet blir vår FRIHET!

Tiden er inne for å høre etter. Være trygg og bevisst. Jeg vet hva jeg gjør, og jeg gjør det fordi jeg elsker det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar