Om meg

Bildet mitt
"Norge er ett fritt land, befolket av ufrie mennesker."

Velkommen....

Velkommen....

til mitt eget Eventyr.

tirsdag 8. november 2011

Nostalgi.



Jeg nærmer meg det fineste vi vet, hadde du bare vært der...
Jeg føler det mest beroligende vi kan tenke oss, hadde du bare vært der...
Jeg ser dette eventyret vi drømmer om, hadde du bare vært der...
Jeg føler meg lykkelig, hadde du bare vært der...

Innerst inne i den dypeste skog med magiske farger, finner jeg plassen for oss, hadde du bare vært der... 
Jeg hadde følt alle mine ønsker oppfylt, hadde bare du vært der... 
Jeg går i harmoni, hadde du bare vært der...
Det er så stille at jeg kan høre mitt hjerte slå, hadde du bare vært der... 


Du er heldig. "Angel", du er med meg i mitt hjerte hvor enn jeg går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar