Om meg

Bildet mitt
"Norge er ett fritt land, befolket av ufrie mennesker."

Velkommen....

Velkommen....

til mitt eget Eventyr.

onsdag 14. september 2011

Uten tittel.

Stuen består av energier... god, rolig og hamonisk energi. 
Jeg ser en bokhylle fyllt med selvutviklings bøker, astrologi, drømmetydninger og englevinger.
For hver pust jeg tar, innhalerer jeg røkelsen som gjør meg stemingfull. 
I hvert hjørne er flere stearinlys tent.
Rommet lyser opp av tente lys og tent kjærlighet. 
I det ene hjørnet er det en krok, der te koppen står å damper. Calm.
Peisen varmer føttene mine der jeg legger de på en puff.
Musikkens stemning gjør drømmene mine til virkelighet. 
Jeg kikker på deg, hvem enn du er...
Du smiler.
Jeg tar tak i koppen med te og smiler tilbake før jeg tar en slurk. 

Du er borte. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar