Om meg

Bildet mitt
"Norge er ett fritt land, befolket av ufrie mennesker."

Velkommen....

Velkommen....

til mitt eget Eventyr.

mandag 5. september 2011

Hagens Stemning.

Dype, dype samtaler med indre Hagens stemme. 
Solens varme vibrasjoner gjør Hagens rike hel.
Det grønne gresset's myke følelse er friskt i minne.
Husets stolthet over Hagens utseende, vekker liv i gamle sjeler.
Eventyrisk inntyrkk av magiens herlighet lever i meg.
Fuglens kraft av tiltro og trygghet, der den plutselig satte seg på min arm og hold seg fast for å holde balansen.

Blåfargen av fuglen skinte meg langt inn i min sjel, på samme måte som hennes øyner.
Den gule fjæren, gav meg en godhet av min intuisjon og fremgang.
De små gule fuglene dekket mine skuldre. 
Jeg ble fanget i ett blikk, en oppmerksomhet rettet mot meg. 
Ingen frykt.
Ingen skuffelser.
Ingen usikkerhet.
Ingen sjalusi.
Fred, ro og gode følelser var det eneste som eksisterte. 
Fuglene var ren magi og fyllt med oppfylte ønsker som fløy til meg.
Jeg introduserte meg selv for den underbevisste bevisstheten.


Jeg våknet, og drømmen lever fortsatt i meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar