Om meg

Bildet mitt
"Norge er ett fritt land, befolket av ufrie mennesker."

Velkommen....

Velkommen....

til mitt eget Eventyr.

fredag 22. juli 2011

Jeg setter meg ned og lukter energiene som flyter i atmosfæren.



Fantasien viser vei til en magisk skog der feene svermer seg rundt meg.
Englene svever i lukten av kjærlighet og harmoni, og leder meg frem.
Lukten av vannet som er dekket av lotusblomstene gjør meg lettere.
Jeg møter frie mennesker fra ett høyere energi frekvens, lykkelige mennesker.
Smitten av denne sinnstilstanden som består av argumenter på hvorfor man burde elske seg selv er så stor... så stor at jeg blir hjernevasket av glede.

Jeg hører skogen snakke.

Gamle vise trær overfører meg visdom.
Jeg blir servert en glass med tålmodighet av skjønnheten.
Jeg blir servert ett fat med håp av forståelsen.
Jeg blir servert en kopp med harmoni av kjærligheten.

Jeg ser følelsene av kjærlighet løpe fritt.
Jeg ser sorger blir til grønt friskt gress.
Jeg ser sjalusien som en dråpe regn trillende ned fra bladet og treffer bakken, borte.
Jeg blir fryktløs og trygg i meg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar