Om meg

Bildet mitt
"Norge er ett fritt land, befolket av ufrie mennesker."

Velkommen....

Velkommen....

til mitt eget Eventyr.

onsdag 5. oktober 2011

Surrealistisk.

Nattens eventyr påvirker dagens virkelighet.
Jeg våkner og ordet surrealistisk må defineres...

Er det nok? 

Nuet, livets impulser.
Nuets ubevisshet, vektlegges.
Jeg levde dagen igår som den eneste. Jeg levde den med følelser.
Ustyrlige følelser fra dagen føre, lever i meg i dagen idag. I nuet!

Kan man legge fra seg gårsdagens impulser og følelser og leve bare idag, akkurat nå?

Aksept, evighetens utfordring.
En lærdom som fyller kropp og sjel med spørsmål.
Ubevisstheten skal aldri styre meg, jeg skal vite.

Hva vet jeg?

Livskvalitet er ikke hva man har, men hvordan man føler man er og hvordan det er.

Jeg elsker det der og da, men elsker jeg det nå?

Virkeligheten våknes til live.
Hvert levende Her Og Nå (Jeg er tilstede) øyenblikk, gir meg lærdom om hvordan jeg vil ha det.
Gårsdagen har eksister for meg, impulsene lever i meg idag.

Skal jeg avvise øyenblikkene som jeg elsker der og da, for at jeg skal ha det godt i morgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar