Om meg

Bildet mitt
"Norge er ett fritt land, befolket av ufrie mennesker."

Velkommen....

Velkommen....

til mitt eget Eventyr.

tirsdag 30. august 2011

Ord-leken.

Det er helt stille, like stille som pausene fra hvert hjerte slag.
Jeg ser ordene leker med synet mitt, gjør meg blind.
Dette gule rommet med blomstene i vaser, farget av solskinn, gjør meg overveldet.
Varmen av dette rommet møter meg i hjertet.
Det er ikke solens energi, men kjærlighetens ord-leker som gjør atmosfærden til liv.
Jeg ser ut vinduet der en eng med grønt gress, intense avbrekk av regnbuens farger fanger min oppmerksomhet.
Jeg kjenner duften av skjønnhet til denne engelen som står fremfor meg og smiler.
Jeg går igjennom engen så jeg kjenner gresset mellom tærne.
Gresset gir meg lykkelige tanker om frihet.
Duften av denne Vakre engelen veileder meg tilbake til meg selv.
Jeg fant ordene der inne, og nå er jeg tilbake.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar