Om meg

Bildet mitt
"Norge er ett fritt land, befolket av ufrie mennesker."

Velkommen....

Velkommen....

til mitt eget Eventyr.

fredag 17. desember 2010

... det gleder meg!

En dag jeg koser meg med tankene...

Noen mennesker stråler! Bare ved ett øyekast kan jeg føle deres fantastiske godhet. De gir meg en ny energi som strømmer igjennom kroppen min... Det gleder meg!

Noen mennesker skjuler seg selv bak noe som ikke eksisterer. Jeg leser dem, smiler og hilser... En glede fra meg til ett ukjent menneske er gitt. Det gleder meg!

Himmelen er dekket med tykke grå skyer, bortsett fra de svake solstålene som bryter seg igjennom og gir meg følelsen av håp. Det gleder meg!

Jeg sender hjertevarme til de jeg føler trenger det... så mye kjærlighet og gi.. Det gleder meg!

Øyner gir meg mange historier... Noe så vakkert, gleder meg!

Jeg kan sitte med vakker musikk og tenke over hva som gleder meg... Det gleder meg!

Jeg kan se ditt hjerte sende ett ønske, jeg ønsker med. Det gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar